Blogger Widgets

Forever Alpha E-Factor

Apa itu Forever Alpha-E Factor??

Forever Alpha-E Factor adalah cecair emolien lembut yang dirumuskan untuk membekalkan rawatan anti pengoksidaan bagi kulit muka, tengkuk atau mana-mana bahagian tubuh bagi membantu menentang kerosakan radikal bebas serta menbantu merapi dan menyuburkan kulit supaya kehalusan dan kelembutannya dapat dikekalkan.

Forever Alpha E-Factor ini direka khas dengan menggabungkan antioksidan kuat yang membantu meningkatkan keanjalan kulit, menormalisasikan dan mengimbangkan keadaan kulit kering, dan juga sesuai untuk kulit sensitif. Ia melicin dan melembapkan kulit, dan membantu masalah kulit yang umum.

Forever Alpha-E Factor ini merupakan cecair emolien lembut yang diperkayakan dengan vitamin A, C, dan E, minyak biji borage, bisabolol dan agen pelindung untuk melindungi kulit daripada faktor dan unsur-unsur persekitaran yang berbahaya.Ia adalah cecair antioksidan yang direka untuk menentang kerosakan radikal bebas (80% kerosakan pada kulit kita adalah disebabkan oleh radikal bebas). Antioksidan menggalakkan kulit yang sihat dan Forever Alpha-E Factor adalah kombinasi hebat kandungan tersebut. Seperti produk Forever yang lain, asas Forever Alpha-E Factor adalah Aloe Vera Gel tulen yang distabilkan 100%, dengan manfaatnya untuk melembap dan menyuburkan kulit anda dan ia mudah diserap.



Bahan-bahan aktif dalam Forever alpha-e Factor digabungkan untuk menghasilkan produk yang unik:

  • Vitamin e (tokoferol asetat) – Vitamin kulit, antioksidan yang menentang dan membaiki kerosakan akibat radikal bebas, melembut, memulihkan, melembap dan mengurangkan tisu parut.
  • Vitamin a (retinyl palmitate) – Antioksidan kuat, meningkatkan keanjalan kulit sambil melembap dan mengurangkan parut. Ia juga membantu masalah kulit yang terengsa.
  • Vitamin C (ascorbyl palmitate) – Vitamin antioksidan, ia membantu mengembalikan dan meningkatkan keanjalan kulit. Juga membantu dalam tisu parut.
  • Lesitin – Emolien yang sangat baik yang meningkatkan kelembutan kulit.
  • Minyak biji borage – Ini memberikan kulit asid gamma linoleik (satu asid lemak perlu) yang membantu mengembalikan kelembapan dan merupakan satu emolien yang sangat baik.
  • Bisabolol – Minyak pati yang mempunyai kesan farmologikal sebagai herba penyembuh seperti kamomil. Ia mempunyai ciri-ciri anti-keradangan dan agen perapi kulit semulajadi yang membantu melegakan kulit. Ia mempunyai aroma sitrus semulajadi, dan sesuai untuk kulit yang paling sensitif dan halus.
  • Kaprilik trigliserida – Emolien semulajadi yang berasal dari minyak kelapa, membantu melembapkan kulit tanpa rasa berminyak.
  • Minyak kacang soya – Satu pelembap dengan ciri-ciri antioksidan, yang juga meningkatkan tesktur produk. Kesemua bahan-bahan semulajadi digabungkan dengan humektan terbaik dan tulen (yang menarik dan mengikat air pada lapisan atas kulit) dan pengelmusi (yang membenarkan gabungan dua jenis cecair, seperti air dan minyak).



Kegunaan Forever alpha-e Factor

• Gunakan pada tumit yang rekah dan kaki kering dan urutkan pada waktu malam. Gunakan sarung kaki kain kapas jika kaki kering dan berekah.
• Forever Alpha-E Factor dibungkuskan dalam botol kaca kecil dengan penitis. Untuk hasil maksimum, sapukan pada muka selepas membersih dan menyapu toner. Beberapa titis haruslah disapu pada muka dan leher dan kemudian diurut dengan perlahan-lahan dengan menggunakan hujung jari anda.
• Forever Alpha-E Factor adalah bagus untuk bercukur, meningkatkan keanjalan kulit, mengimbangkan kulit kering dan memberikan perlindungan optimal daripada faktor persekitaran. Cuma campur beberapa titis dengan Aloe Liquid Soap semasa membersih muka. Bagus jika anda selalu bercukur.
• Oleh kerana ciri-ciri antioksidannya, Forever Alpha-E Factor membantu melegakan masalah kulit.
• Dicampurkan dengan asas bedak Sonya untuk efek cecair asas seperti foundation. Ini dapat menutupi sebarang ketidaksempurnaan yang kecil pada muka. Solekan mineral boleh digunakan sebagai pemerah pipi.
Ketika hamil, jika regangan kulit muncul, urutkan dengan Forever Alpha-E Factor.
• Forever Alpha-E Factor mengandungi bisabolol, yang merupakan minyak pati yang melegakan dan boleh disapu pada puting payu dara ketika menyusu
• Ia juga membantu menghilangkan kesan stretch mark selepas bersalin




HARGA PRODUK RM 138.00


 πŸ‘‰nak diskaun 15%?
πŸ‘‰nak diskaun 35%?

πŸ’˜ Nak dapatkan produk?

πŸ’˜ Nak jadi ahli?
πŸ’˜Nak jadi pengedar dan bina rangkaian bisnes?

Anda pilih. Saya boleh uruskan untuk anda. πŸ˜‰

Peluang baik, kena rebut cepat-cepat,tau! 😁
πŸ“² 016 6603741
πŸ“² 016 6603741
πŸ“² 016 6603741

#foreverlivingproduct
#aloveraputrajaya

● call/whatsapp/telegram 016 6603741 ●

Share this PostPin ThisEmail This

No comments:

Post a Comment

Forever Dihatiku..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Aloe Vera Putrajaya. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.